Kun pitää vähintään silmänsä auki.

Tikkurilan mainos kolahti eilen postiluukusta. Olen nähnyt saman mainoksen ennenkin ja silti tartuin siihen taas ja aloin selata. Kuvissa olevat sommitelmat ovat upeita. Koska maalimainoksista tuli tällaisia? Mitä ihmeen aikoja me oikein elämme?

Yrityksenäni on tässä kirjoittaa, että kun pitää vähintään silmänsä auki, arjessa tulee vastaan yllättävää, ylitsevuotavaa kauneutta. Sitten kun vielä avaa kuulo-, haju-, tunto- ja muut aistinsa ympäristölle, niin tulee yllättymään moninkertaisesti. Laput pois silmiltä, ja niin kuin isäni aina opasti minua ajokoulussa, pää kääntyy kuin pöllöllä.

IMG_1942 (kopio)IMG_1940 (kopio)IMG_1945 (kopio) IMG_1963 (kopio)IMG_1953 (kopio) IMG_1960 (kopio)IMG_1956 (kopio)IMG_1965 (kopio)

Kuvista on tosi vaikea valita lemppareita. Olen sitä paitsi huomannut tämän kevään tuoneen itselleni värikarttaan ihan ennenkuulumattomia suosikkeja. Retrovärit jäävät syksyyn, nyt saa tulla raikkautta ja elämää tuutin täydeltä.

– Henriikka

Kuvat: Tikkurila / Kaunis koti

Kategoriat: valokuvat 8 kommenttia

Kun pitää vähintään silmänsä auki.

8 kommenttia

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *